bloggers

Saturday, April 2, 2011

the test result

walaupun gi coral speaking pagi sampai petang.busy sana sini.but my test result sangat lah mengejutkan dan i dont know what too say.5A2B1C1D.itulah result aku.walaupun tetap ada C dan D aku tetap happy sebab arab aku turw lah D.math jerw dapat C so sad arr ckit.dapat no 6 dalam kelas.final exam last year no 15 dan naik ke no 6.tapi bukan no yang aku kesah tapi the gred of my result.walauapa pun bersyukur lah.and tahniah kpd sisapa yang meningkat prestasinya turw.yang sudah meningkat teruskan degan peningkatan.yang belum meningkat uwh cuba2 lah meningkat jangan pulak....yang terjunam turw cepat2 lah panjat balik.and this is my result.

BAHASA MELAYU : 73(B)
BAHASA INGGERIS : 70(B)
BAHASA ARAB : 42(D)
MATHEMATICS : 58(C)
SCIENCE : 80(A)
SEJARAH : 88(A)
GEOGARAFI : 80(A)
PENDIDIKAN ISLAM : 84(A)
KEMAHIRAN HIDUP : 80(A)

total : 5A2B1C1D


sebenarnya target 6A.yyang satu lagi A hilang uwh BM arr..sedih2.tapi tade arrr lari sangat ann.so skunk nie aku lulus.tak derw arr kene kick dari hostel uwh...