bloggers

Sunday, June 5, 2011

tak sabar nie!

assalamualaikum kepada anda yang sedang membaca entri baru aku nie.bagos2.aku nie tak sabar nak abes cuti nie.cehh.dulu yo yo nak cuti,bila dah cuti yo yo nak sekolah.hahaha biasa lah turw.cuti nie aku tak tahu aku buad aperw.dah lah facebook wat fasal,tak boleh bukak lak uwh.fuhhh PANAS.tapi naseb baek arr notebook nie dah ok.aku nie dah malas nak up to date blog nie

manew nakdapatkan RM 1000 dlm masa 5 bulan hah??fuhhh bnyk!! aku nak beli something nie.harga dia RM 2000.hah.saperw nak sponsor.time kaseh lah bnyk2.ada kerw nak sponsor??menyampah aku.tapi nanti bila dah dpt beli fuhhh.GEMPAKZZ.apa bende?hah tu rahsia kan dulu.bila dah dapat baru buat pengumuman.hahaha

sebelum aku nak post nie jom main teka-teki...tak nak main sudaaa..


soalanya-sekolah aperw tak derw cikgu n murid...hah...cuba teka??????

jawapanya- SeKoLaH cUti....hahaha....



bye bye...best tak teka teki uwh...adik aku create uwh...