bloggers

Sunday, August 28, 2011

Hari raye mariiii


SeLaMaT hArI RaYe AiDiLfItRi

slm.lagi dua hari nak bufday aku,tiboh hari raye arr.walaupun tahun ni merupakan hari raye yang pertama dlm hidup aku akan disambut di rumah aku tanpa pulang ke kampung.tak dapat raye kat brunei,sbb bulan 4 hari dah balik dah.just my father jerw yang pergi hometown dia uwh.berhari raye di kl lah aku haha.seperti yang diagak lagi dijangka akan ramai lah yang akan menghatar post di fb twett di twitter apatah lagi send mesej.termasuklah aku.semalam hampir separuh kawan di muka buka aku sudah aku post hari raye ramai jugaklah yang like dan komen.nice i think.sekarang nie tak tahu nak buat aperw sebab malas nak buat kerja.KGT aku dah belum siap,nak kena hantar satu minggu selapas raye.Aduhai.aku pun tak tahu nak pilih Sg Ramal Dlm atau Bangi Seksyen 8 uwh sebagai tempat kajian.setiap jam aku bukak facebook ada jerw notification.(mcm bagus sngt).ops kejap klu mengikut bulan Hijrah bufday aku 16 Syawal.fuhh setahun dua kali nak kena sambut.hahahSakai.smlm jalan-jalan kat bangi uwh.tengah jalan jalan,tiba-tiba lah pulak nmpk promosi NIKON D3100.Kuang hasam betul.Sabar jerw lah.tak perw hujung tahun nanti baru aku beli...

okok selamat berpuasa,berhari raye jgn dilupakan MERDEKA