bloggers

Saturday, November 19, 2011

EXAM RESULT!!!


(klik untuk membesar)

assalamualaikum,tengah mlm buta macam ni,memang elok makan mee sedap,hahah.walaubagaimanapun,pada malam nie aku makan macam tak rasa pape,hahaha.Bersyukur ke hadrat ILAHI kerana DIA telah memberikan ku rezeki iaitu memberikan aku keputusan yang agak cemerlang jika ingin dibangdingkan dengan periksa sebelum-sebelum ni.dengan keputusan 6A2B1C berada dalam kedudukan nombor dua didalam kelas dan juga tingkatan.walaupun result exam kali nie agak lari dari target tapi aku tetap sykur kerana masih diberi kejayaan.hahaha..punya lah terkejut dok tengah mkn2 mee sedap teringat pulak nak bukan laman web SAPS nk tengok...ting bukak jerw perghhhhhh terkejut mcm nak kena sunat lagi sekali.haha...dan untuk pengetahuan sekalian inilah buat pertama kalinya dalam sejarah hidup aku sebagai seorang pelajar sekolah menengah berjaya mendapat keputusan ARAB C dengan markah 61 hahaha..lawak ann..before this paling tinggi own pernah dapat 52...tapi kali nie 61 sikit lagi nak B...huhu..next year i will try my best to get A arab in PMR..dok gossip pasal arab nie.teringat kata2 ustazah-ustzh suwuh aku hard ckit arab uwh..hahaha...aku ckp alright jerw.dan keputusan 6A2B1C nie adalah kali kedua aku dpat selepas pertengahan tahun.huhu,kalau nak direnungkan kembalilah..mula2 aku masuk kelas FATANAH uwh..tak ada lah samapai macam nie result aku.kalau dulu uwh,4A then mesti satu gagal.hahaha arab2.huh taks sangka masa begitu cepat berlalu..hahaha ok aq nak sambung main FB lak..hmmmm ini just nak share cite cer..ok assalamualaikum W.B