bloggers

Thursday, March 15, 2012

iTu! InI....Itu laGi....arghhhhhhh


assalamualikum,haaa jwb2.perghhh cuti seminggu rase macam cuti 5 jam jerw(kuat benor menipu uwh),huhu tapi macam tulah umpamanya...adushhh. actually aku pun busy jugak macam gambar kat atas uwh dan panjat,ada lagi kerja,panjat lagi,itu pulak aduh...mhuhahaha

ok korang semua tak yah tanya aku about kerja khusus yang tidak dikhususkan itu,sebab aku tak buat apa2 lagi....ok ok. cuti nie aku sibuk cari bahan untuk debat sahaja.5 tajuk bro....setakat nie baru prefer 2 tajuk....elek......huhuhu.then tadi my mom kata ustzh dah e mail teks syarahan untuk daerah punya.fulamakkkkkk.next week dah pertandingan kan.hafal.....2......dok tengah busy2 pasal kerja uwh,tiba2 teringat kerja latih tubi uwh....so aku sempatkan lah buat,nasib baik agak SIKIT.hahaha. cuti nie memang buku latihan tak buat.sebab uwh tak bawak balik pun.dah plan dah.elek....terima kasih sebab ada Astro tutor Tv gitu...mhuhahaha...cuti nie pun aku tido tak menentu,tapi bangun masih lagi menentu lah kan...kejap tidur pukul 9 malam,kejap pukul,11,kejap pukul 3,sekejap malas nak tidur,,hadoyai....sekarang pun rasa malas nak tidur,elekkkkk..... tiba2 lak nak update bahan debat,sekali teringat,mana aku letak lah pendrive hah? sudah..................dah hilang...mengong tul cepat benor lupa...tak apa,tak yah cari.nanti ada lah uwh.......tapi.....semua bahan aku dalam pendrive uwh...sudah...adushhhh...hmmm sabar jerw lah....then tiba2 teringat lak.....PENGAWAS...bila lah aku nak update nama diowang nie kan...hmmm....then teringat lagi...bila aku nak baca buku2 aku nie......pulak dah.....then eh semua benda lah....so otak pun dah mengong....so jalannnn....bye bye....nite...

assalamualaikummmm