bloggers

Saturday, March 19, 2011

blog sudah upgrade

WAH WAH WAH.tengok blog akuwh semua dah upgrade bukan update agi.hah power ann.kali nie akuwh amik 4 warna sahaja.perasan tak?Hah kalau kowang perasan semua tulisan dan garisan hanya ada 4 warna je iaitu hitam,putih,biru dan merah.tak tahulah kalau matching kerw tak matching kerw.aku tengok ok so alright jerw arr.tengok header akuwh."aku seorang blogger remaja lelaki"hahaha kononya lah dah tak ada idea dah annn nak letak aperw.so tibai perkataan turw jerw lah.tapi yang penting nama blog TETAP epiloq aq97.kalau akuw nak citer mcm manerw lehy dapat nama uwh.memang panjang.sedih aku kunk.tapi yang aku tahu mengikut sumber yang boleh dipercayai katanya epiloq uwh maksudnya cerita aku,kisah aku.hah dan yang sama waktu dengan nya.hahaha.ok arrr chau lu...tada bye bye