bloggers

Saturday, March 19, 2011

Kerja ustazah Hanani

amin.syukur.alhamdulilah.semua arrr kerana akuwh telah menyiapkan kerja rumah ustazah yang kene hantar 23 hari bulan nie(hari jadi kwn aku).dan 23 ari bulan uwh kami gi coral speaking.huishy.hebat tul masih akuwh wat kerja nie.last minute baru nak wat.hah tahu naperw.sebab aku baru nak buat.HAHA.suke hati aku lah.bnyk ustazah mintak.first ustzh nak gambar kitaran hujan(air) serta huraian.second,uztzh nak huraian dan gambar proses kejadian manusia.wuh nie lagi hebat akuwh mencari.then ustazah nak ayat al-quran yang berkait dengan kejadian manusia.hah nasib baek dan berutung lah aku pandai.aku selit2 kan dlm huraian proses uwh.then ke-4 ustzh nak gambar sunrise and sunset.kelima gambar orbit.nasib baik senang.hah yang last nie aku pikir beratus kali sbb ustzh suwuh letak gambar masih baby.ADUH.segan nak letak.hah pastu ustazah nak semuanya bertaip dalam kertas A4 dan disteplerkan.hahaha.aku nya kerja tinggal nak print out jew.kira dah siap lah tu kan.hah yang dax fatanah lum siap uwh.buat buat lah yerw.aku own semput gak menghadap notebook nie berejam jam.tapi yang aku suke nya aku wat tengah pagi senang ckit.internet own laju semacam.facebook yang lembab own laju cam kuda(laju lah tu).walaupun ada lah ckit loading2 uwh.eh arie ni dah sabtu esok ahad balik oztel lah jwb nya.baju lum iron nie.naseb baek ckit jerw akuw bwk balik.hah yang canbaran nya akuwh wat kerja agama nie.aku buat kerja nie dalam tangan keadaan aku luka.wow berdarah nampak daging lak uwh.nie arrr akibat tangan gatal.tangan kanan lak uwh.nasib baek menaip kalau menulis.huh nak tunggu bercucu baru siap.sakit sakit.eh dah panjang ko bonor dah nie akuw taip mengalahkan karangan.ok lah bye2...