bloggers

Saturday, April 30, 2011

Pertandingan Puisi Dan Lagu 2011



assalamualaikum.....
pertandingan lagi...tapi kali nie aku tak terlibat secara langsung.senang citer tak masuk arghhh.aku just follow for P.A. System.tapi gempak gak aku dpt follow.wat kat jln 2 lak uwh.jumpe arrr budak2 nie.aku walaupun x bertanding tapi aq rase cuak gak.huh apatah lagi diowang.anyway sekolah kita (SMK ABDUL JALIL) terpesong mendapat tempat ke-2 yang sepatutnya ditempat pertama.semua skull sokong jalil patut first.hmmm.dah malas citer panjang-panjang.jom kita zzzzzzzzzzzzzz


inilah antara 3 manusia yang aku kenali dijumpai

tunggu "turn" arr diowang nie


PERTANDINGAN pun bermula lah..


ini jerrw lah yang ada

Sekolah Menengah Kebangsaan Sultan Abdul Aziz Shah

khusyuk bonar

SAAS

i duduk belakang stage.kadang2 arrr






TADAAA..turn ke 13 (JALIL) lps nie.semua get ready annn
haha
lek lek lek




pesanan demi pesanan

pesanan terakhir

sekian terima kasih
aku nak letak video sekolah kita wat tapi problem arr

sekolah menengah Pandan Jaya


ok persembahan dah abes...ngah tunggu keputusan nie..

peace peace.padahal cuak semacam

masih menanti keputusan juri2

diumumkan tempat ke-2 dengan tajuk puisi AKU ENGKAU DAN MEREKA
SMK ABDUL JALIL
second place...
diowang amik hadiah


anugerah puisi dan pendeklamator terbaik
jalil gak dapat

lah dah abes.itu lah serba sebanyak perjalanan pertandingan.kami merasa sedih kerana mendapat tempat ke-2 sbb selalu johan.tapi apa pun syukur
and thanks kepada sekolah yang memuji JALIL.
katanya jalil gempaks.semua arrr.

dah balik...belum lagi..CIKGU belanja makan pizza hut kat jusco.WOW
melantak arrr



abes pun.itulah dia
sekolah jalil(kita) nombor 2.selalu num 1
tapi tahun nie kedudukan itu dirampas oleh sekolah perimbun
tempat ketiga pulak jatuh kpd sekolah dato ahmad razali

anugerah puisi terbaik sekolah kit
anugerah pendeklamator terbaik sekolah kita gak
lagu terbaik sekolah primbun..hahaha


sekikan