bloggers

Sunday, May 1, 2011

Majlis Anugerah Cemerlang



assalamualikum...minggu lepas ANUGERAH KECEMERLANGAN 2010 diadakan..nie nak citer arrr..walaupun bukan aku yang dapat anugerah(belum time lagi).aku tetap terlibar.AGAIN.aku jadi dax P.A. selalunya majlis besar cam nie abg shahrul tapi disebabkan ari uwh diowang gi pertanding teater BI so aku lah backup nya.fuhh mula2 risau gak dorw.yo larh selalu handle perhimpunan nie majlis.gilo arr.tapi apapun tetap BAIk.yang pelik nya ada owang kate majlis nie rosak sebab mic,speaker. HAH setahu aq ok jerw...hmmm...dah jom layannnn


dax kompang ready2

cikgu2

inilah dye penerima anugerah yang hadir.

hadiah hadiah


THEN,VIP and barisan pentadbir own dtng.
kompang pak kebo pak kebu...semua arrr
dah baca doa semua semua...

MULA LAH PERSEMBAHAN
SHOW TIME

Bahasa berirama


Persembahan Teater
barisan pelakon
babak aku lah...GEMPAKZ.memang kelam kabut time nie.tukar baju own last minit.3 lapis baju owt pakai dalam uwh.



Persembahan Puisi Dan Lagu
persembahan yang di nanti nantikan


Tokoh PMR-abg aiman

mak aku own dapat award

hah nie Tokoh pelajar-abg hafiz.


LAH dah abes dah...kejap jerw...