bloggers

Sunday, July 3, 2011

Hari Guru Peringkat Daerah-German-Malaysia institute Bangi

Photo can make a story...

persembahan hari guru peringkat daerah
german malaysia institute bangi
selasa dan rabu



Selasa(rehaesal)


ok jom gerak....



bas jerw besar tak ramai pun

jauh perjalanan lena lah jugak tido
aku tido gak...

yup dah sampai....




lunnch




get ready




cam kereta api annn
nas pemain keyboard

abg nasim pemain.....yang bunyi2 uwh(enta apa nama)









here we are



dah abes rehaesal uwh lepak lah dlm bilik changing room uwh..then najib make a studio
this studio made by najib

hahh...simple baru studio nya..ada tabir jerw


hah kan dah upgrade uwh
lawa annn

and now this is








Rabu(hari persembahan)


tup tup tup persembahan dah buat...no pic..

makan time
ramai ann cikgu datang....


sesi bergambar




owang semua dah balik...apa agi

aku zaidi














najib dan aku



hui.....ada budak nie cam artis

hah....kan aku kate cam artis

cian dye kami suwuh dia nyanyi...sedap suara dax nie


dah nak balik.....manerw lah bas nie



sampai own kaw






dah sampai sekolah....dok dlm bilik boss lu





take order untuk makan mlm di restoran cikgu...


ini baru order air


makan or melantak time





suke budak-budak nie

disebabkan diowang own dah bye bye...maknanya dah abes dah lah story from pictures.

anyway...ini antara pengalaman paling seronok dalam hidup.pegi GMI.walaupun aku baru kenal diowang this year..tapi diowang nie gempaks...aku suke..ceria menceriakan jerw semua..seronok gilerw...walaupun bukan lah aku yang menyanyi..tapi pengalaman paling best arr najib ajar cara tangkaap gambar....time kaseh...tidak dilupakan nas jugak..macam tahu jerw diowang nie aku nak belajar annn...ini baru setengah tak samapi setengah arr gambar...ada lagi beratus-ratus agi....


28 n 29 Jun 2011
at GMI Bangi