bloggers

Saturday, August 13, 2011

14 tahun 5 bulan 2 minggu 6 hari

Sudah 14 tahun 5 bulan 2 minggu 6 hari aku hidup di dunia yang nyata ini,dan hampir a month tidak bukak ini blog.hari ini sedikit ganjil kerana baru terfikir aku adalah......sudah hampir 2 tahun blog ini diwujudkan hanya baru 63 followers.satu jumlah yang sedikit.

Ujian Setara 2 baru jerw habis 2 minggu yang lalu,dan keputusan nya sangatlah menyakitkan hati.
sebenarnya aku sendiri tidak tahu apa yang nak ditaip.terlintas difikiran untuk menukar header blog tapi tiada masa kerana sekarang dalam keadaan agak sibuk.

baru2 ini majlis bersara nya mr.goh diadakan..dan persiapan majlis itu adalah pada saat2 akhir yang menyukarkan aku untuk membuat kerja.so majlis itu tidak berjalan dengan lancar pada aku lah,dan telah mendapat kritikan oleh orang yang tidak tahu apa2.

tetapi apa yang paling seronok ialah aku sudah pun mendapatkan buku yang diinginkan.

pesanan kepada seseorang yang sememangnya tidak membaca blog ini:kaw buat hal kaw,aku buat hal aku.kaw tak payah nak kacau aku.aku tak suka.kaw pergi jauh2..

dalam pada yang sama aku juga sedang beusaha keras untuk mendapatkan wang sebanyak mungkin untuk membeli kamera DSLR NIKON yang masih belum berpunya

SELAMAT BERBUKA PUASA lagi 1 jam setengah and jangan lupa tengok RAMADHAN HOSTEL lagi 20 minit.