bloggers

Tuesday, August 30, 2011

Selamat Arie RaYe




selamat 1 syawal.hahaha.tak tahu nak letak gambar apa sebab gambar lebih kurang jerw dengan blog my sis.BORED.pagi subuh lagi dah kena gegar bilik.kul 8 fuhh semangat nie pergi sembahyang raya at masjid hijau.tahun pertama taw raye at umah.dah balik tuwh apa lagi acara wajib...maaf2 padahal nak duit.hahaha(semua same jerw).then makan lah segala aperw yang mak aku masak atas meja uwh...sedap perw(mak masak memang arr).then lepas uwh duduk kat umah uwh umah aku tak derw saperw nak ziarah nya,yerw lah owang taman semua balik kampung.

dah tengah hari uwh gerak lah gi rumah mak cik saudara atau sama waktu denganya,dah sampai depan umah ,tengok2 tuan punya rumah tiada,haduhhh...apa lagi gerak pergi rumah terbuka PM daa...naseb baek beratur x panjang,yerw arrr an dah petang..dah slm2 menteri semua..nak makan tapi......tak jadi,terus balik..

raya pertama jerw 2 buah rumah jerw pergi..pertama dalam sejarah hidup.memang EPILOQ AQ97. tangan aku own dah lenguh dok tekan-tekan keyboard nie...anyway hari raya semua baru...blog aku baru jugak...

hari nie 2 syawal tapi klu kat brunei hari nnie baru 1 syawal...selamat hari raya jerw lah cousin2 aku,aunty2,uncle2...aku kat brunei uwh..





SeLaMAt hArI rAyA
Maaf zAHIr
&
BaTiN