bloggers

Friday, September 2, 2011

tak derw salah owt


(gambar 1)
assalamualaikum...
(x reti nak jwb kerw)

MENaRIK PERHATIAN.... klu dulu nak raya owang hantar kad raya.berlori-lori kat kat umah.ada yang bermuzik lah,ada turw pulak kartoon 3d lah..mcm2 sial lah eh silap mcm2 style arrr aderw..tapi zaman dh berubah,pakai fb jerw,owang own dah kaya2 annn sms pun boleh diterima .aq own hantar lah beratus wish raya dekat fb.dalam banyak-banyak aku post.ali irfan nie jerw lah yang lain dari yang lain.kalau owang lain aku mintax maaf...semua like,ok,aku maafkan lah...tapi ali irfan dia kate "kaw x prnh buat silap kat aku" kan special uwh.. dah lima tahun aku kenal dia..dia kate aku x prnh buad silap at dia...fuhh hebad...(aku kerw dia?) memang aku nie baik kerw atau ali irfan uwh memang pemaaf..huhu..terharu aku..(sedih nie)..arie dah raya ke-4...nanti bloggers semua dah balik semua post pasal raya MENYAMPAH.tapi untuglah aku antara owang terawal post psl raya(dari tadi puji diri sendiri).ok lah bengkak mata aku dok menghadap komputer nie.