bloggers

Saturday, September 3, 2011

Tengah pagi

assalamualaikum....

sebenanrnya tak derw topik own...tapi dah alang-alang tengah pagi buta nie bukak blog apa agi post something..baru jerw siap buat KGT bukan siap full arr ada arrr 72 peratus dah siap cam uwh.itulah dah last minutes baru kelam+kabut.(ala kowang own cam 2 gak).buku berlambak nie nak kena buad...tak buad buad jugak....sian akuwh.sian buku mahatir aku uwh..cuti raya nie own x bace baca own.yerw arrr kata cuti raya...raya arrr lain lah nama dia cuti baca buku..(wat lwk bodoh tapi owang x gelak own)...kata pasal raya..nie dah raya kerw berape hah..pandai-pandai lah kira...tak derw owang own lagi datang umah aku nie..cian...makin lama cuti makin malas lah aku nie.satu lagi aku cuti maggi,air gas,keropok semua lah nak ditibai nya.bengong+cerdik lah aku jawabnya.ADUH ADUH.rambut aku nie own dah rimas...panjang cam shial lah...kalau rambut cam owang korea boleh lah(sedar own).sekarang nie yang peliknya beli aku nak msj lah dia x reply.bila aku x reply mrh lak....sabo jerw lah manusia nie annn.Makcik kaw baru aku teringat ahad nie balik oztel...aduh.. saba jerw lah nak kemas2 barang nie... n sabo jerw lah menghadap muka2 diowang uwh.yeahhhh sekolah sudah mariii... saya suka tapi saya kurang suka apabila asrama pun kembali sama...eh kejap pesanan ASRAMA KITA UWH PERLUKAN PERUBAHAN BESAR TETAPI BUKAN NYA PERUBAHAN DRASTIK...kowang sokong ann..hah jom kita berubah ke jalan baik arrr biar satu revolusi berlaku bukannya perubahan drastik tapi tak derw kesan kepada kebaikan...kan kan kan...sokong x?aduh?