bloggers

Friday, October 7, 2011

Exam akhir tahun!!!!!!!

salam....
sekarang cuti...cuti PMR.hmmm..untung arr.tapi periksa lagi 2 minggu setengah....berdebar aku(bajet amik pmr jerw).malam semalam tengok tutor tv PMR.. MATH..aku tengok2..fuhhh satu hapak sudah aku lupa...inilah akibat jarang buad latihan or.... takut owt...math lah paling aku risau(huhuhu)...yang lain kira ok lah..target uwh dah ada dh...x yah sebut lah ann...skunk nie keje mesti kurang kan ini main laptop(bkn selalu own aku main).fuhhh tapi klu dok umah ini seribu satu cabaran lah klu nak study uwh...tiba-tiba lak aku pikir pasal arab an..hmmm. sebenanarnya target arab nie dapat B...DENGAN IZIN ALLAH...klu betul2 dapat uwh...memang arr..skunk nie semua silibus dah abes kecuali KH itu pun ckit lagi pasal akaun(naseb baek aku paham).yang lain semua dah beres..tapi aku takut math nie..sepangjang aku form 2 tahun nie..latihan math tak pernah aku buad...caya x...caya jerw..tapi naseb baek exam sebelum2 nie..dpt B and A..entah mcm manerwown aku x tahu...so skunk nie buku latihan matah aku turw akan digunakan..and ssesiapa yang nak pinjam uwh...sowiey lah ehhh sebab aku akan conteng atas buku uwh...huhu..MATH MATH...walau math nie agak.... pada aku ..tapi math gua target A ... no prob insyallah.. yang laen semua ok SEJ,GEO,BM,AG,KH,BI...haaa bi..bi nie aku target...tapi klu dapat B aku terima jerw and klu dapat A uwh... amin lah ann...n ARAB is ok actually..ini pagi maiin lagi laptop start lepas solat jumaat....jgn mimpi...jgn disturb yerw...EXAM EXAM.....