bloggers

Tuesday, October 11, 2011

MCKK......aku nak...

(makkk aiii..x perw hanya untuk perhiasan)


Kolej Melayu Kuala Kangsar





assalamualaikum..

malam nie,mls nak study,bukan apa.asyiq study jerw,jem lah otak aku nie annn,ishyyy aku tahu arr exam nk dekat,next year nk PMR then nanti form 4 boleh sekolah at MCKK...YEAAHHHH.inilah aku nak cerita eh silap share arr(apa beza daa) fasal MCKK nie hahh.aku...aku...aku....hope sangat nie kuasa 10x nak sangat masuk sekolah nie.bukan masuk sekolah melawat daa...mean jadi pelajar MCKK.. BAEKKKK....MCKK or Malay Collage Kuala Kanhsar at Perak,saperw tak tahu antara sekolah top 10 di Malaysia,kalau ada owang tak tahu uwh tak ambil berat namanya.hah.kalau lah aku dapat massuk sekolah nie melompat sampai bumbung aku, memang tahap maxsima arr lompat.mana tak nya,bukan senang nak diterima masuk at MCKK nie..memang arrr...aku cakap mcm budak dah habes PMR bajet dh hantar permohonan lah kononya.padahal final exam form 2 pun belum agi.. ala apa salah nya..(perasan kejap)...so lepas nie kena study hard in study smart lahhh aku klu nak masuk sekolah nie lah ehh taraf kolej daa...lebih kurang gak...budak2 kat situ memang pandai tahap berapa own aku tak tahu...enta apa lah diowang makan ann...tak perw nanti insyallah aku dapat masuk aku bagi tahu apa diowang makan...alamak bajet cam esok aku nak masuk sekolah turw lah plk(huhuhu)...
sekolah MCKK nie memang besar tahap gaban arr...yang aku tahu MCKK nie active rugby...pulak mcm aku main rugby...GILA perw...okestra diowang gempak....tapi bukan aku minat own..WEKKK...aku minat sekolah turw jerw...kalau lah aku dapat sekolah nie(berangan jap).... cam nerw lah gak nya aku ann....dh perasan...biasalah mlm2 buta nie felll uwh lebih ckit sebab uwh aku tulis panjang lebar nie...

naseb baek esok pagi aku tak balik lagi oztel....aku balik RABU pagi....eh suka atie jerw ann....tahu takperw...dah dah...skunk nie aku kena study study and study untuk mencapai impian janga masa pendek aku nie.....hahaha amin...eh amin kan lah sekali...ishy kedekut...haaaa cam 2 arrr baru best...

*study hard in study smart baru best