bloggers

Monday, November 7, 2011

exam is over.... holiday coming!!!!


hiiii...baru jerw nak taip...dah bersemut..SAKAI!.. eh lupa nak bagi salam...assalamualaikum..setelah hampir satu minggu plus plus saya tempuhi exam yang agak...hmmm seteng seteng uwh.. kini masa untuk relakz...haha manerw aderw..buay jugak arr kerja2 lain uwh.. kalau nak dekat exam uwh.. buku teks jerw lah dok pegang,buku lain tak sempat nak sentuh.. but now masanya untuk kita membalas dendam.. baca novel banyak2 buku2 lain banyak...haha... nanti bila dah dapat buku teks form 3 bulan 12 baru belajar yerw...Aduh baru aku teringat next year EXAm PMR...OMG... sabar jerw lahh.. ann ann ann..
hmmm.. next year arab nie kena study betul2 nie.. biar A...terkejut satu dunia.. manerw tak nya..dalam sejarah hidup MUHAMMAD ALFATH nie,manerw lah pernah dapat gred A dalam bahasa arab.. klu dapat fuhhh memang lompat sampai bumbung arrr ann.. and anyway SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRi ehhh bukan perasan HARI RAYA AIDILADHA arrr... selamat terkorban yerw lembu2 kerbau2,kambing2 yerw... and selamat supaya selamat siapa ada di tanah suci sana yerw.. cuti 4 hari nie same jerw keje nya...bangun agi menghadap laptop...blog,twitter, and yang wajib facebook... boring pulak aku.. haaa.... siapa owang melayu angkat tangan... cepat lah angan...hiii pemalas betul... kalau kowang jalan2 tiba2 nampak lah buku "NASIB MELAYU DI BUMI MELAYU" jangan lupa beli.... memang arrr... ditulis oleh mohd ridhuan tee abdullah.... owang bangsa cina-muslim. sedangkan DIA owang cina nak pertahankan owang melayu apatah lagi kita owang memang melayu...haa jagan lupa beli auw...
sebenarnya tak sangka gak aku... owang yang aku tak sangka rupanhya baca gak blog aku yang merepek nie..GEMPAK>... kalau kowang perasaan arrr an... apa aku cerita nie tak ada kaitan ngan titlle post uwh ann....itu namanya tak ada idea hahaha

-ORANG YANG HEBAT IALAH ORANG YANG KENAL SIAPA DIRI DIA-