bloggers

Friday, October 28, 2011

Study-Exam-bored-challenges


(klik untuk zoom)

assalamualaikum slm sejahtera...
tengok amnan punya latest status,terharu terharu terharu.hahaha.bagus bagus bagus..orang mcm itu lah kita nak.tapi yang pasal amnan ni iklan jerw...


exam dah nak dekat dah nie 3 hari lagi... tunggu jerw lah.berdebar kuasa tiga lah pulak aku nie annn.tiba-tiba pulak aku study minggu nie,mcm first time study jerw.aduh dugaan betul.tadi belajar BM ngan mak aku,FUHHH memang arr teruk betul.hahah.
tiba-tiba pulak rasa risau ngan science.PULAK>.geografi form one dah banyak lupa. sabar jerw lah.tiba-tiba lak afifah ...dia nak cabar aku exam nie...no problem aku suka!.
tapi 2 subjek lagi belum belajar..pape enta annn lagi berapa arie nak exam own x study lagi...sian Bahasa Arab n Bahasa Inggeris aku..huhu...tak ulangkaji lagi..tak perw malam nie aku belajar arab..fuhh mengharap lah aku ingat balik apa yang dikata kan oleh ustazah... berbelit-belit lah lidah aku malam nie menyebut perkataan -perkataan uwh.
tapi time ngah study jerw terasa lah "bored" uwh datang..hahaha memang setan durjana betul.. tapi anyway facebook up to date everyday..hahaha rutin harian..perkara wajib taw.baru aku teringat tahun depan aku PMR wow amaze... ok arr sibuk menaip tengok dah pukul 11 malam...nak belajar geografi dulu...da daaaaa