bloggers

Sunday, December 25, 2011

-Tiada Tajuk-


Assalamualaikum dan selamat sejahtera dan salam satu malaysia! semalam genaplah umur aku 14 tahun 10 bulan..hahaha..itu pun nak kecoh.asyik merepek fasal hari nie kan,dok kira2.........lagi beberapa hari lagi nak balik hostel...hurrryyyy...akhirnya dapat lah jugak aku pergi rumah kedua aku uwh...tapi aku tak ada lah excited sangat,tapi...asyik tapi jerw.....sedar tak sedar walaupun aku sedar tahun depan PMR...wooo PMR woo...(ala lek arr)...lek kaw cakap!haha...kowang cuti nie belajar tak?...laa untunglah bijak menggunakan masa dengan baik.tahniah!ishy rase terkebelakang lah pulak...dah lah study macam turw jerw....aku buat latihan math own,nasib baik ingad tak ingad jerw...sian aku..tapi sekurang2 aku study lah jugak...teringat pulak aku..rambut aku nie...MENCIPTA SEJARAH dalam hidup aku...tak pernah aku simpan rambut 2 bulan berturut2 woo..tak pernah..ini kali pertama...perghhhh....macam sarang tebuan rimas aku...macam manerw lah kowang tahan ann...tak sabar nak potong.....untunglah uncle india uwh nanti!...haha..barang sekolah semua dah beli(tak semngat own)...yooo budak pengawas bertugas 30 kerw 31 aribulan nie....semngat nak datang sekolah nak bertugas nie!....bila2? kalau saperw tahu nanti mesej aku eh!dah malam nie banyak benda nak buad...soo sampi sini lah aku merapu! tadaaa...slm..


----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
epiloq aq97
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------