bloggers

Thursday, December 29, 2011

Macam-macam

*sekadar hiasan*
ok...tarik nafas...hurmmmmm......assalamualaikum..eh lupa hembus...arr lega..*sakai*.aduh sudah berhabuk ini blog,lame tak up to date.cuba kowang tengok gambar dekat atas uwh,haa teringat loker aku...haha teringat juga asrama,tapi kertas uwh dh tak ada...dh koyak..siapa punya keje enta.haha..aku makin lama duduk umah nie makin bongok dibuatnya,makin tak tahu nak buat apa.sian aku,tadi tiba-tiba mak aku kate tak jadi nak pergi sekolah hari jumaat sebab meeting uwh hari khamis,jadi tak dapatlah aku nak pergi tugas jumaat nie,baru semangad nk bertugas,al maklum larh lama tak bertugas nie hahah padahal nak jumpe kawan.sebenarnya tak ada topik pun aku nak post saje nk merapu,haha..all is well...tengok tak citerw uwh,,,,tak kn tak tengok...apa daa.....suka kowang larh kan nk tengok x nk...sibukjerw aku nie...mcm tak kenal aku busy body...hahaha..mls nk merapu pnjng2...makin bengong otak kowang baca kunk...hahaha tadaaa