bloggers

Wednesday, December 7, 2011

KECEMASAN

assalamualaikum, wooo sudah lama aku tak merapu dalam blog aku ni,kira sikit dah berapa hari,1,2,3,4 ada lah 5 enam hari*jgn layan sebab tengah merapu*. Sebelum aku mula nak merapu ada sedikit pesanan,korang abaikan tajuk entri kali ni,aku buat gimiks daaa.seperti biasa bulan 12 setiap tahun,semua macam cacing kepanasan sebab nak buat persediaan untuk persekolahan tahun depan,beli buku,beli baju,beli beg,beli kasut, eh senang cerita semua nak baru lah... tak ketinggalan juga kepada mereka yang menanti-nanti saat nak tahu kedudukan kelas diorang. walaubagaimanapun seperti biasa juga, budak-budak kelas fatanah releks jew,sebab apa? sebab kami tahu kami memang kat situ lah jugak.haha.. tak percaya tengok gambar kat atas uwh.nampak tak?haaa,nampak pun.gambar dekat atas tu dicuri/diambil dari facebook ARE MIEN...ucap terima kasih semua.TERIMA KASIH!!..haa pandai pun.haha. Tapi kalau budak kelas lain uwh,memang ada naik kelas turun kelas tak naik tak turun pun ada,haa haa maklum ekonomi tak stabil*apa kaitan*.dah sekian sahaja merapu saya dalam alam teknologi maklumat ini.SLM.