bloggers

Saturday, December 3, 2011

Kehidupan

assalamualaikum.ini adalah entri pertama buat bulan disember haha.actualy i didn't have something wants to tell about,,so Idecided wants to share something.cuz I iamso boreddd now!

bila cakap pasal kehidupan semua ingat pasal kahwin(hoi gatal),haha. mungkin ramai yang berangan nak satu kehidupan mcm junpyo dalam drama bof over flower, mungkin juga ramai lelaki nak jadi cool mcm jihu, yang pasti ramai kaum hawa nak kan calon suami mcm yijeong dlm BOF.mungkin juga ramai pelajar nak kan sebuah sekolah macam Shinhwa High.tapi sedar atau tidak kita semua cuma perasan lebih.Tapi ingat,semua benda uwh boleh kalau kita nak,yang penting usaha,betul tak?angkat ketiak!ramai angkat uwh.kalau kita nak apa jew,disusuli dengan usaha,confirm dapat.0.00001 peratus lah apa yang kita usaha uwh tak kan dapat.

sedar atau tidak sebenarnya sekarang saya sudah merapu!hahaha.sebanarnya saya nak cite ckit pasal kehidupan aku sepanjang tahun 2011 nie.bagi aku tahun 2011 nie,mcm durian runtuh bagi aku,semua apa yang aku azam kan,dapat.sampai kan aku pun tak percaya,tapi aku tahu,itulah aku sebenanarnya.aku masih ingat sepanjang tahun nie,setiap kali nak exam,seminggu sebelum,sebulan sebelum,dan sehari sebelum mesti ada je keje.haha.ingat lagi periksa akhir tahun hari tu,2 hari berturut2, pagi tu ada rehaesal(betul kew eja),then tengah hari uwh ada exam,dan rehaesal tu jugak habis tengah hari.memang tak sempat nak menelaah.Dalam tahun nie jugak,aku tak sedar yang aku sudah melakukan banyak perkara,itu ini,semua lah.haha.,bagi aku tahun nie paling best waktu pertandingan Coral speaking and teater... paling gempak coral speaking.siapa sangka.hahaha.tapi yang paling aku ingat adalah,bila ramai owang kata aku nie belajar untuk exam.dushhhhh sedih sedih aku.itulah perkataan paling sedih aku dengar.tapi aku tahu apa yang aku buat.dan akhirnya aku dapat buktikan itu bukan aku.tak tahulah kalau hamba allah tu sedar.tapi bila aku tengok,orang yang cakap uwh kena balik.tapi aku tengok alhamdulilah lah,dia sedar akhirnya.jadi kowang kena ingat,kalau kowang nak cakap uwh,pakai otak,cermin diri.who are u.then baru kutuk.tapi apa salahnya kalau sama2 berubah.amar makruf nahi mungkar.hmmm... boy pon dah komen,,,sbb dah subuh, so saya tinggalkan awak(hiii geli aq).. sebanarnya cerita aku tadi tak ada tema pown,saja buat iktibar..hahaha slm