bloggers

Saturday, December 31, 2011

MeMoR! 2011


assalamualaikum......haa sekarng dia mood tahun baru weh weh weh,lagi beberapa jam lagi nak ke tahun 2011 nie,eh silap 2012,haha macam rasa baru semalam aku masuk sekolah!kalau dalam paper,dalam tv semua ada cerita pasal memori 2011 semua,aku pun nak cerita pasal memori 2011 aku,hahah disebabkan aku malas nak cerita panjang2,jom kita layan gambar2 kat bawah nie,semua gambar dekat bawah turw berkaitan dengan aku yerw! gambar2 uwh menceritakan lah apa yang berlaku dekat diri aku nie.....bukan semua lah....sikit2 jerw...jom layan fuhhhhh...................>>>>>>>


gambar aku dengan cikgu zaitun waktu jamuan akhir tahun kelas
waktu persembahan istimewa Majlis Hari Guru Daerah di GMI Bangi...
time melantak-hahaha, jamuan pengawas 2011 di Palace of the golden horses
lawatan asrama ke kelantan....hahah tanks Naz for this picture
Lawatan asrama ke kelantan-gambar lelaki
barisan pelakon teater majlis anugerah koko
Persembahan Teater majlis anugerah koko
Persembahan Taranum Al-quran Majlis anugerah koko
Kem pengawas-2
Persembahan Koir majlis graduasi....
sebelum Karnival Kesenian.. macam biasa lah uwh kerja aku-muka buruk bonar!
Kamar Uthman 2011
Majlis Makan Beradab -2 Asrama
MERENTAS DESA nombor 17 jerw lah mampu
PERSEMBAHAN TEATER majlis anugerah cemerlang..yang pegang sejadah uwh aku!
Pertandingan teater Peringkat Daerah...kat belakang uwh aku nmpk? di auditorium MPAJ
Pertandingan Puisi dan lagu Peringkat Daerah,nampak aku?memang tak nampak sebab aku
tak menyanyi! akulah tangkap gambar. di SMKBB
Pertandingan Coral Speaking Daerah....tengah tunggu turn sekolah kami nie..di smka maahad hamidiah