bloggers

Friday, January 13, 2012

tingkatan tiga

assalamualaikum w.b. fuhhh fuhh berhabuk dah blog aku nie,semangat punya fasal aku balik gak hari nie,budak lain kebanyakkan balik esok (rugilah),haha tapi esok datang balik aku ke sekolah,al maklum ada KOKO. ok sebelum aku merapu pasal koko backtothepoint.

pukul 6 pagi(paling lewat lah uwh) bangun ambik baldi cepat2 pergi toilet,padahal sunyi sepi lagi,hahaha,lepas uwh solat semua,,,sarapan...semua,dah sampai sekolah,waduhh everyday cam uwh,then duduk tak sampai seminit dah gerak bertugas,tawaf satu sekolah, haha cikgu2 form 3,gempak2 semua, tapi tak habis-habis dari fist day skull hingga semlam nama akuuu jerw cikgu sebut,cerita sikit nama aku,cerita sikit nama aku,sian nama dijaja,mhuhahaha,nasib baik cikgu2 cerita yang baik2,nasib baik jugak lah aku nie malu bertempat,so aku tak segan sangat lah kan,hahaha,tapi yang aku paling aku hangittt sangat,isnin khamis balik kul 2:15,then 15 minit makan solat semua,kul 3-3:30 ada kelas KKQ,balik terus prep,tak sempat singgah katil,haha,hari selasa pulak,balik kul 1:40 the kul 2-3 kelas lagi,balik terus prep,sabo jew lah(ishy jgn mengeluh), dalam masa 2 minggu yang agak busy dan akan bertambah busy nie,2 novel dah khatam,guddd,satu novel form 3 yang bosan tahap 10 uwh,kedua novel dia bukan nabi sedih wook,belum apa-apa lagi pn.nora dah offer berlakon teater BM BI,hmmm aku fikir2 nak masuk kew tak hah,wadushhh.dalam masa 2 minggu nie jerw macam2 dah berlaku,bagus2 semua.terima kasih kepada semua pengawas form 3 yang sokong saya,jom kita sama2 gegar form 3,biar tersentap semua(boleh kerw?) insyallah boleh.

tahun nie dalam pale otak bukan pale hotak aku hari-hari set 9A 9A 9A,pergh bak kata budak2 nie,rase macam esok jerw nak PMR,pecam celik celik pejam dah 2 week sekolah,wahh,semua owang dah semgat belajar kan,gi tuisyen sana,tuisyen sini,atas bawah tepi kanan sengit sikit semua ada, cuma aku memey anti tuiyen luar nie,tapi hari uwh fikir2 balik nak tuisyen arab jerw,arab jerw,tapi tak conpem lahh ann.

mata sekarang aku rase makin rabun jerw,adushh malas lah nak pakai spek,spek yang ada own terperap jerw dalam beg. tadi waktu math walaupun dok depan sekali,cikgu lukis,tulis tak clear gitu,sekali pakai spek,perghh clean and clear,kalau dulu pakai spek tak ada lah clean and clear sangat sebab masih namapak lagi,tapi sekarang,haaaaa, tudiaaa power dah up,sabo jew lah.aku balik hari ini dari oztel,dalam otak bukak fb ngan blog,hahaha,,maklum lame dah tinggal.pengumuman!pengumuman! saya....... hmmm... malas lah nak bagi tahu,kecoh satu daerah,macam cerita aku main golf ngan tennis??? aduhhh ammar ngan gaban 2x5 5x2=same jerw.....hahaha

ok malas merapu pnjng2 blaaa