bloggers

Sunday, January 22, 2012

CNYH

assalamualaikum w.b....CNYH?kalau teacher azlin CNY jerw aku tambah H kat belakang...china new year holiday(rojak sikit).pengumuman saya cuti satu minggu.mhuhaha.lame lah jugak.nasib baik cuti nie kerja rumah tak berbukit...memahami betul cikgu2 jalil nie. Tadi buat kerja rumah math,pergh pusing ini kepala padahal senang jerw pun!! dan aku merajuk ngan math tak nak jumpe math lagi 2 hari berturut2.hahaha. actually aku tak tahu nak post fasal aperw,dah lah tak sambut CNY nie...tapi disebabkan aku nie rakyat 1 Malaysia.kena lah sambut happy CNY!huhu...teruk! maal hijrah tak kecoh satu kampung lak! apa daaaa...baru 3 minggu sekolah macam2 kerja dan tugas yang aku kena buat. Yang paling hebat nya nak kena jaga 40 orang(masih tak pasti jumlah) dibawah aku uwh.....ada yang suka,ada yang tak suka,yang penting aku usaha buat yang terbaik! aku buat apa yang patut,jadi siapa yang tahu kritik tapi tak tahu apa yang dkritikan,JANGAN banyak bunyi. tercapai jugak hasratnak masuk debate team.nama dah aku bagi dekat teacher...huhuhu...sekarang nie nak tunggu debat pulak.harap-harap ada rezeki untuk aku ....amin....!fikir2 balik sekejap jerw dah nak habis bulan satu.kejap sangat.jadi pengajaranya JANGAN BUANG MASA.haaa itu pesanan dari aku hari ini.ok lah dah tak tahu nak merapu apa dah....happy CNY...bye slm!