bloggers

Friday, December 30, 2011

entah apa-apa -;

assalamualikum dan salam 1 malaysia.disebabkan hari ni tajuk entri pun entah apa-apa jadi akan banyaklah benda yang bakal aku merapu!mhuahahaha.hari ini macam biasa larh pagi-pagi menghadap TV tengah hari belajar math kejap, PERGHHH pening aku...dh larh bab turw aku tak belajar*maklum sentiasa busy*...ishy aku suka sgnt merungut,tapi dlm exam bab uwh larh aku suka, berkerut dahi nk jawab,tapi tadi aku buad latihan 4 kali ganda berkerut nya,wadushh!then bila dh siap walaupun 2-3 soalan tak tahu nak buad,turun bawah menghadap lagi TV...then mak kesayangan pun balik dari sekolah baru abes meeeeettiiing..macam biasa bila petang2 nanti mak aku akan cakap...alfath jom jalan keluar!..hahaha dh biasa dah.setiap petang larh.mak aku memey bawak aku jerw adik aku dua owang uwh..pergh mengalah atlet siang malam main2...kakak aku..biasa larh malas nak keluar..jadi offer larh diri..then macam biasa pergi larh PKNS uwh..pergi makan...kenyang larh juga..then nak balik nampak larh kawan aku dulu,tapi tak sempat nak tegur sebab 100 meter jarak jauhnya,dah 1 tahun lebih larh jugak tak tegur walaupun pernah bertembung depan mata,hahaha teringat dulu,member larh kan...windu arr..

then dh naik kereta nak balik..dlm perjalanan nak balik dari PKNS ke rumah yg tak sampai 3 kilometer uwh.dan macam biasa lalu larh kampung sg.ramal dlm yg tak rupa kampung langsung mcm bandar aku rase..busy bebonar! lalu2nmpk larh sorang demi sorang ex-school rendah dulu..mula2 nmpk sowang nie x ingad aku saperw name...dulu bertudung skunk free hair...hmmm...mcm2 ragam aku nmpk...ada yg tua yang muda eh itu ragam kerw hah?lantak larh?....haha

then jalan punya jalan lagi...nmpk larh dua buah sekolah aku yg bertentangan uwh....wahhh windu itu sekolah rendah...haha....then jalan2....pusing kanan...terusss....pusing kanan..terusssss...dah sampai ...hahaha dan sekarang waktu malam actually dah pagi...jadi saya nak tido!...wah hahaha bnyk betul aku merapu...!!!! -;