bloggers

Thursday, January 26, 2012

assalamualaikum... >wajib jawab uwh<. fuhh fuhh fuhh dah berhabuk sudah blog aku ni,actually i don't know whats matter that i want to talk about... biladah tak tahu nak cakap apa,mula lah sesi merapu.mhuhaha. siapa rajin nak belanja aku? angkat tangan? haha.aku nak jerw beli borderframe yang aizul marcello jual uwh lawa (http://www.aizulmarcello.com/2012/01/borderless-frame-offer-weeeeyy.html)
tak percaya pergi klik link uwh! haaaaa lawa ann. ok cuti CNY tinggal beberapa hari sahaja lagi,karangan BM dan BI masih lagi tertangguh,masih dalam waiting list to do,mhuhahaha.pemalas betul! >bukan aku eh<. semalam baca buku,baru aku tahu kita nie>kita semua< jangan kuat berangan...itu namanya penyakit hati....ayooooo siapa kuat berangan macam aku niehy cepat2 taubat setelah tahubuat. tapi buku turw kata lagi eh buku boleh berkata2 kerw hahh? peduliiiii buku uwh berkata tapi kalau kita berangan berusaha tak apa...tapi ingat matlamat tidak menghalalkan cara..... ok nak blahh..nak pergi jalan2 tengok barang......